Våra tjänster
Att driva företag är kul och utmanande, men redovisningen som tyvärr kommer på köpet är något som man som företagare sällan ser något större nöje i. Tur då att vi på Åhnberg & Partners har redovisningskonsulter som brinner för just det, att se till att företagets redovisning är korrekt och att det resulterar i förståeliga och användbara rapporter! Lämna din redovisning i våra händer så får du mer tid över till det du gör bäst!
Hos oss finns en bred kompetens och ett stort urval av tjänster, vi erbjuder alltifrån enkel redovisning till kvalificerad skatterådgivning.
Vi vet att alla företagare har olika behov och att behoven också förändras mycket över tid. Det finns dessutom inget upplägg som funkar utmärkt för alla, därför anpassas vårt uppdrag alltid efter vad just du behöver hjälp med.
Som kund hos Åhnberg & Partners får du en dedikerad kontaktperson som sköter ditt bolag. Men eftersom vi jobbar i team där vi tillsammans hjälps åt och täcker upp för varandra så har du alltid hjälp inom räckhåll, även mitt i semestern. Men utöver tillgängligheten så får du också tillgång till en otrolig stor pott av kunskap och kompetens så att du kan få hjälp i alla frågor som du stöter på som företagare. Här nedan kan du läsa mer om vilka tjänster vi erbjuder!
Vill du bli kund?
Så här enkelt är det!
1
Intresseanmälan
Fyll i någon av kontaktformulären så återkommer vi inom kort!
Eller kontakta oss på
08-345100 eller info@ahnbergpartners.se om du vill komma igång på studs!
2
Behovsanalys
Nästa steg är att vi gör en analys av dina önskemål och behov för att se vad vi kan hjälpa dig med. Alla företag är olika och vi tror inte på one size fits all.
3
Onboarding
När upplägget är på plats är det dags för dig och din kontaktperson hos oss sätta upp rutiner, starta igång automatiserade processer och annat nödvändigt. Här får du lära känna din kontaktperson bättre samt hela det team som backar upp.
4
Uppföljning & utvärdering
När allting är igång stämmer vi av så att det fungerar bra och utvärderar ifall det finns något som kan förbättras ytterligare.
Vill du bli kund?
Så här enkelt är det!
1
Intresseanmälan
Fyll i någon av kontaktformulären så återkommer vi inom kort! Eller kontakta oss på 08-345100 eller info@ahnbergpartners.se om du vill komma igång på studs!
2
Behovsanalys
Nästa steg är att vi gör en analys av dina önskemål och behov för att se vad vi kan hjälpa dig med. Alla företag är olika och vi tror inte på one size fits all.
3
Onboarding
När upplägget är på plats är det dags för dig och din kontaktperson hos oss sätta upp rutiner, starta igång automatiserade processer och annat nödvändigt. Här får du lära känna din kontaktperson bättre samt hela det team som backar upp.
4
Uppföljning & utvärdering
När allting är igång stämmer vi av så att det fungerar bra och utvärderar ifall det finns något som kan förbättras ytterligare.
Vill du ha vår hjälp att lyckas?
Fyll i nedan formulär så återkommer vi med prisuppskattning