10 års jubileum för Micaela!
För exakt 10 år sedan gjorde Micaela Zilén sin första dag hos oss på Åhnberg & Partners, och aldrig hade vi vågat drömma om att vi skulle få äran att jobba med henne under så här lång tid. Men vi är så stolta och glada över det och hoppas att vi får fortsätta jobba med henne i många år framöver.
Micaela inledde sin karriär hos oss som kontorsassistent och därifrån har det varit en spikrak väg uppåt via roller som redovisningsassistent, redovisningskonsult, gruppchef och nu slutligen som partner och försäljningschef! Hon har gjort en otrolig resa under de här 10 åren och hon slutar aldrig imponera på oss. Vi på Åhnberg & Partners tror på utveckling och att aldrig sluta lära, och Micaela är sannerligen ett kvitto på att den inställningen kan ta våra anställda väldigt långt. Här nedan delar Micaela med sig av sina tankar kring sina år hittills på Å&P och vad hon uppskattar med att arbeta hos oss.
Hur skulle du sammanfatta dom här 10 åren?
När jag började på Å&P var jag väldigt ung och jag kunde ingenting om redovisning. Jag har verkligen lärt mig allt jag kan idag genom mitt arbete på företaget och det är jag så tacksam för! 10 år är en lång tid och mycket har hänt under åren, men enligt min mening har vi aldrig varit ett så starkt och fint företag som vi är nu. Jag ser väldigt positivt på framtiden!
Vad är det bästa med ditt jobb och att arbeta på Å&P?
Förutom att jag har fantastiska kollegor så är det bästa definitivt att det finns så stora utvecklingsmöjligheter inom företaget, vilket är väldigt viktigt för mig som person. Jag började som kontorsassistent för 10 år sedan och har i princip haft varenda roll man kan ha på Å&P sedan dess. Det har varit (och är fortfarande) otroligt lärorikt, givande och roligt!
Är du nyfiken på att höra mer om hur det är att jobba hos oss så kika gärna in vår karriärssida. Vi är ständigt på jakt efter fler stjärnor att utöka våra team med så tveka in att connecta med oss och lämna in ditt CV.